Hope77 Sizin nescafe dediğiniz şey granül kahve. Yani oralet gibi su ve kahveyi katıp karıştırıyorsunuz, oldu size kahve. Bunun makinesi olmadığı gibi makineye ihtiyaç da yok zaten.
Ama bu kafelerde satılan, burada çoğunluğun attığı süslü kahvelerden soruyorsanız da onun için espresso bazlı kahveleri yapan makineler var. En popüler olanları philips ve nespresso. Ben nespressonun atelier modelini kullanıyorum. Çok da memnunum. Şu an fiyatı da makul seviyede ve 100 kahve kapsülü hediyesi var.
