Gereksiz diyen yorumları okudukça şok oldum🤣 weewel kullanıyorum. 6. Ayından beri. Oğlum 22 aylık. Elim kolum resmen. Yatmadan önce sütle mayayı karıstırıyorum kavanozlarına döküyorum. Saat ve derece ayarını ayarlıyorum. Sabaha hazır oluyor. Bu makinede diğerleri gibi sütü önceden kaynatmak vs gerekmiyor. Bazen dolaptan aldığım gibi bazende dışarıda hafif ısınmasını bekleyerek yapıyorum. Hem risk yok hem beklemiyosun. Bence kesinlikle alınmalı.