Kizlar dogum yapali 3 ay oldu hala gobek kaldi sanki hamile gibi duruyorum hala korseyi cok kullanamiyorum nasil gider baska ne yapmak gerek bol su iciyorum ama yok ne giysem yakistiramiyorum 57 ile hamile kalmistim 67 kg ile dogum yaptim suan tam 50 kg ye dustum emzirmekten zayiflqdim iyice qmq bir gobek kaldi iste iyiyce dert ettim