Suheyla06 Selam hanımlar hamur yoğurma makinesi almak istiyorum ama kararsız kaldım kullanıp memnun olduğunuz markalar neler
3prenses1prenss Suheyla06 Homend benimki memnunum ya gayet iyi büyük de görümcemin Karaca ondan büyük benim zaten Karaca nın kendi markası Homend de
byzyldz Suheyla06 vestel tarçın kullanıyorum benden görüp ablamla annem de aynısını aldılar ben çok memnunum onun ekstra blender aparatı da var üst kısmına takılıyor baya da büyük milkshake için kullanıyorum ya da topaklanmış çorba veya soslar için
atarepla Bosch kullanıyorum yaklaşık 5 senedir. Hiç bozulmadı gayet güzel iş görüyor. 5 yıldır köfteyi de hamuru da hiç elimde yoğurmadım👌🏻