Cipsdelisianne Kızım cok hasta demekki iyi bakamadım ona ki hasta oldu mama mama die ağlıyor memmeden keseli 1 hafta oldu ama ne yapsam yemiyor ne istiyor artık şaştım kaldım ya Bide hamileyim ben iki çocuğa yetecemmi bakablcemmi die cok korkuyorum 😭
mihramomm1 Cipsdelisianne Hayır lütfen böyle düşünme çocuk bu illaki hasta olacak bu senin kötü bir anne olduğunu göstermez şu an hamile oldugun için böyle hissediyorsun sen mükemmel bir annesin ve ikisini de kalbinde ki kocaman sevginle sarıp sarmalayip büyüteceksin ❤️ Sakın böyle düşünüp üzme kendini sen üzüldükce iki bebeğinde üzülür hisseder bu bir süreç ve geçecek biraz parka götürse eşiniz ya da destek veren başka birisi ilgilense sizde yanlarındayken falan
Hacoks Cipsdelisianne kötü anne değilsiniz lütfen şu alginizi degistirin sizde insansınız çocuğunuza sizden iyi kimse bakamaz ben hep böyle diye diye bu suçluluk duygusundan sıyrılıp attım memeden kestiginiz için şuan zor bir sürecin içinde çocuğunuz ve sizde zor bir süreçtesiniz ben aynısını yaşadım kızım 2 ay boyunca uyumadı gece gündüz memeden kesince bende hamileydim o kadar zorlandimki uykusuz bir şekilde iki haftada oruç tutabildim ama çok zordu erken yatan kızım qsla uyumazdi geçicek uzmeyin kendinizi
Cipsdelisianne mihramomm1 parka cıkaramıyorm cok hasta sürekli ağlıyor Cok tükendim destekçim yok elim kolum bağlı Ne yapsam yer die düşünmekten yoruldum
mihramomm1 Cipsdelisianne En sevdiği yemekleri de mi yemiyor 🤷🏻♀️Mesela gel beraber mama hazirlayalim deseniz mutfakta yardım etse kafası dagilsa acaba işe yarar mı 🤷🏻♀️
Hacoks Cipsdelisianne inanın ikinci olunca birincinin bu seylerine bu kadar takmayacaksiniz rahatlama gelecek bende kızım konusunda aşırı derecede hassas ve dikkatliydim yemesine içmesine şimdi o kadar üstüne dusemiyorum napayım anca bu kadar olur çocuk bu elbet öyle böyle büyücek kendinizi böyle telkin edin evet sadece siz olunxa çocuk çok çok yoruyor kaç aylık bu arada