Sermec27 merhaba ne çok ortak noktamız var 😊 benim kızımda 37+1 de dogdu 33 le uyumlu gogdu 4 hafta gelişim geriliği vardı. İlk bebegimde 28 de dogurdum ondada gerilik vardı 1 hafta yaşadı. Bende sizin gibi o kadar didik didik büyütüyorum ki şuan 15 aylık 69 cm 8 kilo büyümüyo kilo almıyo nedendir bilmiyorum çok üzülüyorum. Rabbim tüm çocukları kaygısız huzurla sağlıkla büyütmemizi nasip etsin