Kızlar merhaba bebeğim 9 buçuk aylık. Ek gıdaya geçeli sözde 4 ay olacak ama bir şey yedirip içiremiyorum. Denemediğim besin kalmadı meyve sebze bakliyat muhallebi vs. Tadını sevdiği şeyi 5-6 kaşık yiyor sevmediğini 2 kaşıktan sonra yemiyor ağzı kilit ya tükürüyor ya ağzına kaşığı sokturmuyor ya ağlıyor. Anne sütü almıyor devam sütüyle besleniyor. Asıl sorun ek gıda almasa da mama içerdi şimdi mama da içmiyor tükendim. Tavsiyenize ihtiyacım var teşekkürler şimdiden