Kızlar sağ karnimin altinda bi agri var bi kac gündür ama oturup kalktıkca,egilip dogruldukça,haraket ettikçe oluyor yani.bi kaç gundur de afedersiniz cok gaz cikariyorum.ama bu agri sinir etmeye başladi beni l.sizce apandis olabilirmi??doktora gidicem.fikri olan varmi sormak istedim:(