Kızlar bebeğim 14 günlük sütüm en baştan beri az geldi yetmediği için doktor mama önerdi biberonla veriyoruz önce emziriyorum sonra mama veriyorum başlarda alıyordu ama son 3 gündür mememi almıyor verdiğim zaman 1 2 dk çekip ağlıyor bırakıyor. Bizde hastanede ebeye danistik bu durumu bir an önce biberonu bırakmamızi kasik biberona gecmemizi söyledi. Dün akşam denedik fakat beceremedik boğazında kalır diye korktuk bir de ben yalnızken kullanamam onu bebeğim surekli ellerini oynatıyor dokuyor. Eğer bir çözüm bulamazsam bir kaç güne tamamen bırakacak beni 3 gündür beni de kendini de yordu zaten emzirmek içimden gelmiyor memeyle savaşıyor zorla vericem derken ter içinde kalıyorum. Bu durumu nasıl asabiliriz önerilerinizi bekliyorum.