Merhaba kızlar ,
Bebeğim ek gıdaya başladı geçen hafta sütçü den süt aldım bir saat falan tezgahın üzerinde bekledi sonra dolaba koydum sanırım 3 saat falan da dolapta bekledi ama poşetinden boşaltmadım hiç sonra kaynamaya koydum kesildi
Bu hafta da sütçü yine geldi sütün kesildiğini söyledim süt aldım oda parasını almadı beklemeden böyle olmaz falan dedi, bende beklemedi dedim ama sonradan net düşününce yukarıda yazdığım gibi yaptığım geldi aklıma
İstanbul’da yaşıyorum havalar serin ben beklettiğim için kesilmiş olabilir mi içime dert oldu eğer öyleyse haftaya parasını vericem ben böyle yapmıştım diycem, bilen cevap yazabilir mi