Gulsah1995 Kızlar selam çarşamba günü doğum yaptım sezeryan bebeğimi hızlı nefes alış verişi olduğu için yoğun bakıma aldılar ciğerlerinde ödem varmış bebeği böyle olan var mı kaç gün yattı hastanede aranız da bebeği bu durumda olan varsa yazabilir mi ?
lceLady Gulsah1995 Merhaba geçmiş olsun Evet 1 hafta yatmıştı. Yakın zamanda alırsınız bebeğinizi uzulmeyin
fatmakesenoglu1 Gulsah1995 benim de bebeğim 17 gün kaldı ama düzeliyorlar çok şükür 2 haftadır yanımda sabret canım çok zor ama sabret. Sütünü sağ makinayla sürekli götür anne sütüyle topluyorlar kendini
mutlukoala Gulsah1995 arkadaşımın bebepi aynı sebeten sehir hastanesinde 1 hafta kaldı hatta entübe oldu ama sorun olmadı düzelince çıkardılar