silaa66 16momm altus kullanıyorummm baya memnunum altus zaten arçeliğin ürünü size arçeliğin servisi gelecek kuracak garantisi herşeyi arçeliğin
Babygirll 16momm altus kullanıyorum çok memnunum ama hoover kullananlarında çok memnun olduğunu duydum
Babygirll 16momm Altus al 101 modeli 4 ay oldu zaten bende yeni aldım fiyatı çok yükselmemiş biz 11e aldık galiba taksitle geçen buzdolabı almaya gittik aynısı gördüm sordum 12.500 dediler