Bebeğim 10 aylık oldu. 10. ay güncellemesiyle uyku problemi yaşamaya başladık. Öğle uykusunu uyumuyor 15 dk içinde kalkıyor. Gündüz uykusu bire düştü. Geceleri uykuya direniyor. Memede uyurdu bir süredir memede uyumada bitti yani arada sırada memede uyuyor genelde geceleri. Niye böyle oldu anlamadım çıldırcam. Hiçbir işimi gücümü yapamıyorum. Gece 9’da uyurdu sabah 7-9 arası kalkardı. Düzen falan kalmadı tekrar bozuldu. Diş mi atak mı yoksa nedir bu yardım lütfen!!