Deletedmom_220 ben de devlette yaptırdım ve genel anestezi altında yapılacağı söylendi. Evet bebeğim 4 aylıktı korktum ama bu adamlar bunca yıl bu meslekte ve bu şekilde yapıyorsa vardır bir bildiği diyerek güvendim. Araştırdığımda en bilindik özel hastanelerinde genel anestezi ile sünnet yaptığını öğrendim. Sadece 4-5 saat aç bırakmak zorladı sonrasında bebişimi verdim 15 dk ya geldi anestezi kaynaklı uykuluydu uyandırmaya çalıştım Allah’a şükür sorun yaşamadık ertesi güne iyiydi unuttu gitti inşallah sizinde hayırlısıyla kolaylıkla geçer🙏🏻
Yonca29 dövmek ne? Umarım hastaneden ve çalışanlarından şikayetçi olmuşsunuzdur.