betren kendimi güzel bulmuyorum alışveriş yapamıyorum maddi olarak.
Diğer insanlara bakıyorum ne güzel giyiniyorlar benim de ayağım da olan yırtık Bi ayakkabı, var
Alamıyorum, çıkmak istemiyorum
Farkındayım kişinin içinde ki güzellik önemli arkadaşlarım çağırıyor utanıyorum gitmekten
Eşimin benden utandığını düşünüyorum
Seviyor ama utanıyor benden diyorum
Bir yere gidelim dese gidemiyorum
( her ay bişey alsam alabilirim ama alamıyorum da değişik duygular içindeyim aylık 4 binle geçinmeye çalışıyorum