hilaldorukk Cipsdelisianne el ayak hastalığı olmuş o zaman geçmiş olsun 😏 bu ara salgın var her yerden bulaşmış olabilir parktan dışardan bir doktora görünün o ağız içi yaraları için sprey veriyorlar özellikle yemek yemesi falan zor oluyor çünkü