Aynini ben de yasiyorum benim de bebegim 51 gunluk daha, emerek uyumaya alisti cunku uzamis sariligi vardi ben de cok emmesine memede kalmasina izin verdim. Simdi cogunlukla memede kalmak istiyor uykuya hala bu sekilde geciyor. Duyduklarinizin aynisina biz de maruz kaldik. Kendi annem bana diyor ki surekli meme verme saat basi ver, yahu bebek bu hala dogdugunu anlamamis dunyayi tanimamis saati duzeni nereden bilsin. Cok aglamadikca alma kucagina islerini hallet diyor mesela, ben bebekken sen naptin kendi kendime mi büyüdüm ben diyorum, yo ev kalabalikti biri biraksa biri aliyordu seni diyor. Biz tek basimiza cocuk buyutmeye calisiyoruz, onlar bi koyle bi cocuk buyutmus bize akil veriyorlar. Soylediklerim bu kadini uzer mi kirar mi diye dusunen yok herkes kendi dogrusunu biliyor