ogretmenanne2024 Bebeğim 3 aylık oalcak kilo alımı çok yavaşladı gece mama vermek istiyorum tomme tippee biberon aldım fakat tutmadı. Ne biberon ne emzik tutan bir bebek Philips almayı düşünüyorum ama yine tutmaz diye korkuyorum sizce alsam tutar mı
degersizbirhayat_1 ogretmenanne2024 biberondan öğüten asla tutmayan oğluma comotomo aldım bugün verdim direk tuttu
ogretmenanne2024 cokbilmismom inşallah tutar birde şansımı onda deniycem gece bile tutsa yeter ama biliyo diliyoe itiyo
degersizbirhayat_1 ogretmenanne2024 Etrafımdjai herkes philips Avent kullanıyor içmeyen tutmayan yok bir omu dene istersen 🥰🥰
sude222 ogretmenanne2024 mamajo emzikde biberonda bu markayı tuttu kızım hatta bime geliyo ara sıra bi kontrol et istersen kalıyo bazen internetten çok daha uygun fiyat olarak
leylali22 ogretmenanne2024 6 Ay olduk iki aydır sütüm yok denecek kadar az emmiyor biberon tutmuyor kaşık biberonla besliyorum hareketlendi daha da zor oldu 😭 avent chicco lansiboh wee bibs ve bakkal biberonu dahil hepsini denedim çare bulamıyorum bende
ogretmenanne2024 leylali22 anladım avent aldım ben tutuyor gibi uyumadan önce verdim içti mamayı inşallah devam eder bakalım darısı size♥️
ogretmenanne2024 elbay53 avent getirttim uykuya dalmadan önce verdim tuttu gibi bakalım inşallah devam eder 🤭