Kızlar 16 aylık kızım park yatağı olmadan yatmıyor yani bu zamana kadar ayakta sallama kucakta falan alıştırmadım kendi başına oyuncağıyla uğraşarak uyuyor evde olduğumda hiç sıkıntı yok aşırı memnunum ama bi yere gittiğimde çok zorlanıyorum evde deniyorum bi odada bırakıp dolansın çok bunalınca yatsın bi yerde uyusun alışsın diye yok kreş zamanı falan geldiğinde de çok zorlanacağımı biliyorum var mı önerileriniz nasıl alıştırabilirim normal yatakta falan yatmaya