momandboy oğlum 4 ay 12 günlük, az önce gaita testi yapıldı, gaita ve rotavirüs negatif ama andenovirüs testi pozitif çıkmış. Doktorundan dönüş bekliyorum aranızda bu virüsü yaşayan var mı?