baloglummm03 Oğlum 1.5 yaşında ve ishal ve kusma yaşıyoruz hastaneye gittik kan kaka testi verdik temiz çıktı reflor verdi mide şurubu falan verdi ama ne yedirsem olduğu gibi çıkarıyo üstelik burnu da tıkalı tecrübe edindiğiniz bilgi varsa nolur yardım edin ağliyorum çok çaresiz oğlum da bende
Minel-inannesi baloglummm03 salgin var bu ara cocuklarda yine. Dun gorumcemlerde goturmusler, cocuklar hep telef diyolar. Tarhana corbasi, kefir, taze yogurt, probiyotik damla yada surup. Bagirsaklari koruyun. Cok geçmiş olsun
BalBocugum baloglummm03 başka bir doktora hastaneye gitme şansınız var mı? Rota olabilir mi? Allah korusun
Babygirll baloglummm03 hayatım niye ölüm kalım meselesi yaptın bu kadar, enfeksiyonu vardır bu şekilde atıyor katı şeyler yedir çocuğa çok uzun sürerse doktorlar takibe göre serum takarlar zaten
Meri-Mel baloglummm03 Çok geçmiş olsun canım,muz ,ayran ,yoğurt ,tarhana çorbası yedir istersen bir de prebiyotik önermedi mi alsan iyi olur küçük daha
One-life baloglummm03 bol sıvı vermeye çalış normal şartlarda 3 gün sonunda ishalin bitmesi gerektiğini söylüyor uzmanlar telaş yapma 3 günü geçerse bi daha doktora götürürsün. Muz seviyorsa oda faydalı potasyum ve magnezyum kaybettiklerini geri verir