tunaaamom24_ Diş yerleri bu şekilde normal mi acaba bir de dudak bağı var mı yok mu çözemedim aklıma takılıyor bu şekilde olması
Ozooo tunaaamom24_ Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
tunaaamom24_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala o zaman başlığı silip sonrası tekrar mi açayım daha iyi olur
bsrashn tunaaamom24_ ay yavruşum nasıl kabarmışşş. Bizimkinin de öyle biraz kalın hatta baya açık kaldı ortası geçen hafta daha doktora sordum byüdükçe düzelir o dedi
tunaaamom24_ bsrashn düzelir mi kesin ya inşallah, zaten dudak bağı 8 yaştan önce müdahale edilmez yazıyordu ama dişleri çok ayrık kalıyor mu ? Bir de bu kabarıklık normal mi yani o beyazlar