4-5 gündür özellikle bu son 3 günde aşıeı derecede öğlen uykusuna daha yatırmadan feyat figan aglıyor bogazlarını acıtıyor avunmuyor dolaşıyoruz yok iç çekip geri aglıyor . Oyuncaklarıyla oynuyodu birden aglamaya basladı aldım gezdirdim yok aglıyor konustum konustum uykuya gidelim diye odanın önünden geçirtmiyor uyutmazsam sürekli bagırıyor sonra öksürüyor . Aglaya aglaya uyudu resmen napıcam şaştım vallahi o agladıkca aglayasım geliyo benim de eline elma havuç veriyorum onlara da sinirlenşyor anlamıyorum ben mi beceremiyorum ona bakmayı ona yetmeyi çok bunaldım