gamzefnan bende yeni bıraktırdım bezi kızıma. Öncelikle siz hazir mısınız en önemli mevzu bu tuvalet eğitiminde. Çok sakin, sabırlı, kızmadan devamlı anlatmanız gerekiyor. İlk 1 hafta gerçekten zorlayıcı geçiyor. Bizde öyle oldu en azından ilk 3 gün çişte zorlandık. Tam çişi öğrendi bu sefer kaka da . Halbuki ilk 3 gün kakayi söylüyordu. 1 hafta sonunda raylar yerine oturdu. Sürekli çiş var mı diye sormayın saat başı götürün ilk günler. Ödül sistemi uygulayın. Aa bebeğinin çişi gelmiş hadi gel yaptıralım vs gibi teşvikleyin. Ben tuvalet eğitimine basladigimda kizim 23 aylikti. Belki siz daha çabuk halledersiniz. Allah kolaylık versin.