Kızlar oğlum 26 aylık. Tuvalet eğitimine adaptörle başaladım çişi neredeyse ilk gün dışında hiç yere yapmadı. Hep klozete yapıyor. Ben götürene kadar tutuyor söylemese de. Öğle uykusu gece hep kuru kalkıyor. Gece bezini de bıraktım. Bugün 10 gün bitti. Ama kakayı hala tuvalete yapmak istemiyor altına yapıyor. Sonra klozete atalım diyor by by el sallıyor. Yaşayan ya da önerisi olan var mı? Çişte sıkıntı olmadığından kakayı da bi süre sonra öğrenir mi? Ne kadar sürer ne kadar en merak ettiğim :)) teşekkürler şimdiden