Bebeğim 1.5 aylık🌸
Mesela alt gazı normal insan gibi sesli çıkarıyor ve çok da gaz çıkarıyor. Tabi bu gaz çıkışları genelde ağlamalı huzursuzlanmalı oluyor. Gaz damlası da kullanıyor.
Kakası sıvı ve sarı renk ama mesela kıvamı afedersiniz meyveli yoğurt gibi diyebilirim
Mesela emdi gazını vs çıkardı bezi temiz diyelim yani bi derdi yok, henüz 1.5 aylıkken yatıp biraz 10 15 dk filan uyanık huzurlu şekilde durmuyor. Azcık duruyor sonra mızmızlanıyor sonra kucak sonra da uyku döngüsü başlıyor zaten