HamzasMomy Merhaba kızlar. Oğlum 10 aylık ve hala 0-6ay emziği kullanıyoruz. +6 emzikleri emmiyor. Bunun bir sıkıntısı olur mu acaba bilen varmı?
Gzdzeynep HamzasMomy damak gelişimini olumsuz etkileyebilir. Kabul etmiyorsa emziği bıraktırmayı deneyebilirsiniz.
S_x_w HamzasMomy evet olur damak gelişimi için ciddi problem…kendim ortodontik tedavi gördüm ve çocuklarıma emzik kullandım o dönem danışmıştım dr uma ve “aylna uygun olması şartıyla kullanabilir” demişti..Kabul etmiyorsa bıraktırmanız daha doğru