annevebebegiii__ aynı durumdayız canım , benm bebeğim de 6 aylık kaka yapmıyor fitil verince yapıyor anca , doktora götürdüm tahlil vs verdik normal dedi , yapmayınca fitil verin dedi ama ben karşıyım fitile , hayır yani devamlı fitil verince alışkanlık olucak bilmiyorum , bende kayısı püresi yapıyorum zeytinyağ içiriyorum tık yok , ıkınıyor rahatlıkla gaz da çıkarıyor ama kaka yok