barlaskomm biz ne krem sürdük ne bardak koyduk hiç bir şeye gerek yok dedi doktorumuz sadece günde 3 kere batikon sürdük. Çokta çabuk iyileşti, çok agaldigi ilk gün dolven şurup verdim bir çay kaşığı, krem süren ne kadar tanıdığım varsa hep sorun yaşadılar beze yapıştı çok geç iyileşti yada pipide yapisiklik oldu