kimbumadam
Rüzgar her ay sonu kontrole gidiyor. Bir gün boş bulundum 16 aylıkken 17 dedim. Daha 17 olmadı 16 aylık dedi doktor. Ki 17 olmasına 4-5 gün vardı 😫Kendi çocuk doktoru da aynı şekilde. Zaten sistem de içinde olduğu ay yazar. Mesela ben yıl olarak 31 ama ay olarak 30 yaşındayım. E devlet, e nabız her sistemde bu şekilde hayatım.