Ben bugün yapay zeka programına 6 aylık bebeğime ek gıdaya geçmek istiyorum ne yapmamalıyım yazdım bilgiler çıkardı bunları programlayabilir misin dedim çok güzel gün gün program çıkarttı, 7. Ayı istedim aşama aşama hatta 2 öğünlü olarak hazırlattım, ek gıdada kafa karışıklığı olanlar, alerji menüsünde zorlananlar hatta diyet yapmak isteyenler doğru sorularla uygun menülere ulaşabilirsiniz ben diyetisyenim benim şahsen hoşuma gitti deneyince aklınızda fikir olarak bulunsun diye buraya da yazmak istedim