Kizlar 20 gun önce dişim agriyor diye gittim kanal tedavisi yapildi ilac konup kapatildi 10 gun sonra gel dedi gittim iltihap yapms , suda eritme antibiyotk verdi kullandim gecmedi, bu sırada dr izne cikmis, ozele baska dr gittim oda iltihao gecmemis dedi 1000lik antibiyotik verdi , yarin 1000lik te bitiyor ama iltihap hâlâ gecmedi çildircam 1 aydr bu dişle ugrasiyorm nerdeyse enfeksyonu gecmiyor , pazartesi randevum var . Basina boyle bisey gelen var mi? Kök dişim