Bebeğim 4 ay 26 günlük. 3 aylikken yapılan rota aşısından sonra birkaç kez kakasinda kan görüp doktora götürdüm kan ve kaka tahlili yapıldı temiz cikti kakada kan cikmadi. Yaklaşık 4 5 gündür aşırı agliyor her emzirmede kaka yapıyor kakasi bazen yeşil bazen kahverengi ve mukus var.
Acile götürdüm 2 gün önce ağlaması yüzünden röntgen çekildi aşırı gaz dendi. Alerji poliklinigine randevu aldim ama ayın 26sinda o zamana kadar ne yapmam gerekiyor. Alerji mi laktoz mu sizce hangisi?