nskn Kızlar 40 ımızın çıktığı gün adet oldum üzerinden 37 gün geçti henüz olmadım doğum sonrası düzensizlik mi oluyor hamilelik falan yoktur değil mi
Eylul301023 nskn gayet normal doğum sonrası dusensizlik oluyor insanlarda korunuyorsaniz bir şey olmaz
3kedili2bebekli nskn ilk 1 sene düzensiz olur özellikle emziriyorsaniz o adet baya gelmez o yüzden telaş yapmayın ama korunun da
atlass1 nskn oluyor düzensizlik o 40 günde 30 gün kanamam oldu sonrasında olmadı taaki 10 ay geçtikten sonra düzenli adet olmaya başladım 2 aydır adet görüyorum şükür🫠