Zeynonunmomu yemekleri genel bize verilenden verdiğim için salçası tuzu normal ayarda yapıyorum ama benim yemeklerim pek tuzlu olmaz genelde zaten biraz tuz ayarım azdır.
Tarhana mesela 1-2 günlük bebeğe kadar yapacağım zaman içine çok az salça atıyorum 1,5 çay kaşığı kadar 2-3 tabaklık için.☺️
Zaten baştan nasıl giderseniz öyle gidiyorlar yemek seçme konusunda.
Şuan 10,5 aylık oldu hâlâ devam kendi yediklerimizden veriyorum. Diş döneminden yeni çıkmak üzereyiz üst 2 diş çıkardı bu dönemde iştahında ciddi anlamda azalma oldu sadece mama ile beslendi desem yeridir. Yeni yeni yemeye başladı tekrar. Altlarda böyle olmamıştı.