B sınıfı bir ilaçtır anne sütüne az miiktarda olsa da geçer ama bebeğe yan etkisi yok. Yine de rahat etmem diyorsanız bence önce güzelce emzirin sonra ilacınızı için 4 saat boyunca emzirmeyin sütünüzü sağın varsa mama takviyesi yapın bende öyle yaptım grip olunca.