2 aylık bebeğim var 2 gündür sürekli uyuyor gündüzleri de uyuyor 2 gün önce sabah 7de kalkar mamasına yer uyur 10 da kalkar mamasını yer 2 de uyur akşam uyur 8de kalkar gece 12 de uyur sabah 7de kalkardı düzen bu şekildeydi şimdi sürekli uyku halinde ateşi yok hastalığı yok atak mı normalmi bu durumu yaşayan varmı 2 saatte bir 60 ml mama yer fazlasını yemiyordu hiç zaten acıktıgında ortalığı yıkardı şimdi onuda yapmıyor ben uyku halinde sürekli zorla yediriyorum gece hiç yemiyor zaten bunu yaşayan varmı aranızda