1 yaşında kızım var maalesef 3 aylıkken işe başlamak zorunda kaldım ve nöbetli çalışıyorum. Nöbetçi olduğum günlerde annem bakıyor.
İşte eve geldiğimde bana gelmiyor sürekli anneme gidiyor ağladığı zaman anneme sarılmaya gidiyor ben yanında olmama rağmen çok üzülüyorum