biraslananasi Prensannesiim evet bebeğim 2 aylıkken başladık 6 aylık olana kadar kullandık çok memnunduk
TulayGeriDon Prensannesiim 2. Aydan beri kullanıyorum. Sabah akşam 2.5 cc. 6 buçuk ayligiz hala devam. Bi ara bırakayım dedim vermedim. Daha kötü oldu. Hala devam ediyoruz
Esrbruck 9 aylıkken kullandım bir yaşına kadar. Günde en fazla 4 defa beslenme sonrası bir tatlı kaşığı kullandık sizin daha küçük bebeğiniz dr miktar söylemedi mi?