Kızlar oğlum 2.5 aylık şimdi emzirdim gazını çıkartmak için kaldıracağım esnada içtiği ne kadar süt varsa hepsini kustu. Ateşi vs normal. Gülücükler atıyor keyfi yerinde hareketli ama çok korktum neden böyle kusmuş olabilir normal mi? İlk defa başıma geldi.