yusufun__annesi şimdi olmasa ilerde 1. Sınıfa başladığımnda yine aynı kısırdöngüyü yaşayacaksınız sizin iki seçeceğiniz var aslında hepimizin , şimdi daha iyi ve hassas bir kreş bulup gönderip gelişimini destekleyip sosyalleşmesine izin vermek ve bunsüreçleri erkenden atlatması mı yoksa ilkokula başlayan bir çocuğun daha da yükselmiş bağışıklığı ile o dönem geldiğinde bunları daha rahat atlatmak mı ama fiziken bu sefer şöyle bir handikap oluyor gerçek derslere başlandığından sürekli rapor be derslerden geri kalma ve okuldan soğuma bence şu an daha iyi gibi