Catmomm ben👋🏽 geçen sene doğum yaptım sütüm gelmedi 1,5 ay..ilk doğumun akşamı bile sütüm olmadığı için odada sağdım ara ara emzirdim süt gelmediği için bebeğim sinirleniyordu biraz mama takviyesi yapıyorduk baktım olmayacak devam ettim süt sağmaya tabi yanı sıra süt arttıran herşeyden yedim içtim bolca ve geldi 1 senedir emiyor bebeğim şükür🙂