Bebeğim doğduğundan beri her fırsatta kusan bı bebek doktora gittik reflü diyip maflor verdi ve aynı şekilde devam etti kusmakari iki gün sonra tam üç aylık olucak ilk bir ay çok iyi kilo aldı ama sonrdan durdu bu kilo 2 ay asi için gittiğimizde 5.300 hala aynı kilosu.
Bizde kusma her fırsatta ama emzirince emzirmeden önce sonra her an yani bı haftadır sulu yeşil bazen de sarı kaka az da olsa mukuslu oluyor emmek istememe de bununla birlikte başladı tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim en azından Dr gidene kadar randevu aldım fakat daha var şimdiden teşekkürler