2 aylıktan beri göz yaşı kanalı tıkalı 7 aylık olacaz geçmedi netira kullandım antibiyotik kullandım en son toblored verdi doktor onuda kullanıyorum geçmiyor çok daha kötü gözü küçücük kaldı şişi sertleşti artık sokmamam da izin vermiyor çok acıyor galiba