Rabiiul giydirmeyin. ben kızımı hiç çok giydirmedim doğduğundan beri ama çorap takıntım vardı ayakları üşümesin diye illa çorap giydirmeye çalışıyordum bıraktım en sonunda. çocuğu yok yere rahatsız ediyormuşum doğru giydirirseniz zaten vücut ısı dağılımını yapıyor üşümüyor bebek. oda 24 derece, 1 tog giydiriyorum ben. bütün doktorlar böyle söylüyor