Iş hayatı bitip ev hayatı modundayım,benim Annemden önce Annemden sonra hayatım olduuu:-(yokluğunuuu o kadarrrr arıyorumkiii arkamı toplayan beynimi toplayan kalbimi toplayan bi Annem varmş şmdimiii kolum kanadım kırık hevesim kursağnda bi yaşamAllaha bin şükür hediyesini gönderdi bana,Kızım la beraber herşeyim tamamlandı…10 aylık olduk kendim bakıyorum biyere bıırakıcak gbi durumum yok yaniii 8 saatlik kuaförlere son evde kendim boyuyorum eskidende boyrdım,manikúre beraber gidiyoruz ,alışverşe beraber gidiyoruz,pazara beraber,uzunnuzuunn sahil yüruyüşleeri beraber 11de kahvemi icerken neşet ertaş dinlerken uykuu saatmz gelir:-)beraber uyur uyanirizz yemkler yeriz…işlerrr beklerrrrbeklerrrr saniyde ayrksam ağlarrr eşim kıyamaz ağlamasna herşeyyyyy bekleyebilirrrr:-) aksam oldmu uyudktn snra isler ypilirrr heppp yarm yarmm tabiii ama coook şükürrrr herşey gelip gecici sağlıklı mutlu huzurlu merhametliii sevgi dolu bi birey yetştrmek istiyorummm…Allah dağına göre kar verirmişşş…