nnoktaa 3 yaş ve 11,5 aylık iki bebişim var hayatım o kadar renklendi ki eski hayatımdan çok daha güzel bir hayatım oldu çocuklarım çok sakinler uyumlular kıskançlık vs olmadı beraber çok güzel vakit geçiriyorlar kızım 11,5 aylık olmasına rağmen abisiyle inanılmaz güzel vakit geçiriyor oğlumda inanılmaz bir abi aşırı koruyucu tam bir ebeveyn modeli o yüzden kendime de çokça vaktim kalıyor çocuktan sonra bana mutluluk huzur evimize neşe geldi kendime iki tane arkadaş doğurmuşum canım hiç sıkılmıyor dolu dolu eğlenceli günlerimiz oluyor 🥰