3 aylık bir bebeğim var bugün bezini değiştirirken kendi başına yüzüstü döndü ama tekrar dönemedi öyle kaldı. Uyurken kundak yapıyorum yoksa çok hareketli sıçrıyor uyandırıyor kendini. Ama uykuda da döner diye çok korkuyorum. Kundaksız nasıl uyutabilirim lütfen yardım edin 🥹