sedaa34 bobreklerine yüklenmiş olacaksınız boşuna demiyor doktorlar salça yok tuz yok vs diye salça zaten oldukça problemli bir şey, yetişkinlikte tansiyon, kolestrol gibi problemler yaşadığı zaman, bobreklerinde bir problem geliştiği zaman bebekten yedirdiklerinizi geri alamayacaksiniz