gdnz Benim oğlum da baya çekik gözlü doğdu şu an hala öyle 5 aylık🥰 çünkğ ben de çekik gözlüyüm orta asyadan gelen eski Türk genleri sağ olsun🥰 down sendromu anne karnında tespit edilemese bile doğar doğmaz tespit ediliyor hiç endişelenmene gerek yok
rana0234 lidokain bazen tarama testlerinde çıkmayabilir.Cihazkarin yanılma payı da yüksek maalesef.Allahin dediği olur.Verecekse bir şekilde birşey bahane oluyor ve veriyor.
lidokain rana0234 şüphe duysa söylerdi emin olun usg de ense kalınlığı burun ölçüsü bilmem ne bakıyorlar çünkü
lidokain ppzeynep usg de ense kalınlığı burun ölçüsü bilmem nesi bakılıyor her kontrolde şüphe duysa söylerdi
ppzeynep lidokain Sadece ikili test veya ayrıntılı ultrasonda dediklerinize bakılıyor. Her kontrolde değil. Daha doğrusu benim çocuklarımda öyle oldu. Bir kez bakıldı.
rana0234 lidokain bilmiyorum benimkinde hiç birşey çıkmadı aksine herşey normal çıkıyordu.Yasadigim için söylüyorum.Ve bebeğim down dogdu
lidokain ppzeynep doktora göre değişiyor demek ki ikili test öncesi baktı sonrası da baktı ondan sonra zaten bir şey demedi doktorum çünkü şüphesi yoktu ayrıntılı da zaten şüphe duysalar soylerlerdi Size de mutlaka bakmıştır ama ayriyeten bilgi vermemistir her baktığında..ben hemsireym yani kendim bazen sordum doktorda bilinçli olduğumu görünce her şeyi ayrıntılı anlatırdı. Özele zaten ayrıntılı bakılsın diye gidiyo çoğu insan belki o yüzden ayrıntılı oldu
Papatya-eylul88 ryaksglu isterseniz resim atin bakalim.belkide siz evham yapiyrosunuz.bende cekik gozlüyum bebekken tam bir japonmuşum sonra yüzüm yerine oturmaya başlayinca gitmiş biraz ama hala çekiğim yani.